مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-19اقتصادي

ایجاد 309 نهالستان از سوی بخش خصوصی


رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با تاکید بر ثبت تمام فرایند نهال کاری در سامانه «ساتک» اظهار کرد: حدود 309 نهالستان از سوی بخش خصوصی ایجاد شده و طبق اهدافی که در سازمان دنبال می شود در حالا حاضر 248 میلیون و 600هزار اصله نهال تولید شده و بیش از 300 هزار اصله نهال آماده کاشت است.

- رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با تاکید بر ثبت تمام فرایند نهال کاری در سامانه ساتک اظهار کرد: حدود 309 نهالستان از سوی بخش خصوصی ایجاد شده و طبق اهدافی که در سازمان دنبال می شود در حالا حاضر 248 میلیون و 600هزار اصله نهال تولید شده و بیش از 300 هزار اصله نهال آماده کاشت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباسعلی نوبخت در پنجاهمین نشست طرح مردمی کاشت یک میلیارد اصله نهال که صبح امروز در سازمان منابع طبیعی برگزار شد، اظهار کرد: کاشت یک میلیارد اصله نهال درواقع چتر سبز مهربانی است که در تمام نقاط کشور ایجاد می شود و در تمام کشور برای انجام این کار رفاقت ایجاد شد.

تمام اقداماتی که برای کاشت نهال انجام می شود، باید در سامانه ساتک ثبت شود.

رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری با تاکید براینکه هدف از کاشت یک میلیارد اصله نهال داشتن ایرانی سرسبز با مشارکت مردم است، تاکید کرد: در میزان اهمیت فرایند تولید و کاشت نهال، 30 درصد موضوع تولید و کاشت و 70 درصد مسئله نگهداشت اهمیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 309 نهالستان از سوی بخش خصوصی

ایجاد 309 نهالستان از سوی بخش خصوصی