مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 19:002023-11-04اجتماعي

هشدار محیط زیست درباره تولید ریزگردها از دریاچه مهارلو


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه مصرف آب در واحدهای صنعتی شرق شیراز نباید به سطح آب دریاچه مهارلو فشار وارد کند، گفت: طولانی شدن دوره خشکیدگی مهارلو به منزله تولید ریزگرد و آلودگی هوای شیراز است.

- ایسنا/فارس مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با بیان اینکه مصرف آب در واحدهای صنعتی شرق شیراز نباید به سطح آب دریاچه مهارلو فشار وارد کند، گفت: طولانی شدن دوره خشکیدگی مهارلو به منزله تولید ریزگرد و آلودگی هوای شیراز است.

عطا پورشیرزاد امروز، 13 آبان در بازدید از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار نسبت به پایش آب مصرفی کارخانجات صنعتی شرق شیراز و هشدار درباره طولانی شدن دوره خشکیدگی دریاچه مهارلو با برداشت آب بیشتر نکاتی را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست فارس وی در این برنامه که در راستای بازدید از واحد های صنعتی و پایش آلایندگی های کارخانجات صورت گرفت، افزود: برای نخستین بار از مجموعه ذوب آهن پاسارگاد بازدید به عمل می آید و داشتن رویکردهای محیط زیستی از سوی صنایع مورد تشویق و نقطه امید است، این نقطه قوتی است که صنایع و تولیدکنندگان صنعتی در کنار کار تولید به مسئولیت های اجتماعی هم عمل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار محیط زیست درباره تولید ریزگردها از دریاچه مهارلو

هشدار محیط زیست درباره تولید ریزگردها از دریاچه مهارلو