مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:112023-10-29سياسي

800 ناشر داخلی و خارجی با 70 هزار عنوان کتاب در راه تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی صبح امروز در یکصد و سیزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، اظهار داشت: با حمایت ویژه آقای استاندار پس از چهار سال وقفه هجدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز احیا شده و از هفدهم تا بیست و یکم آبان ماه جاری در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می شود.

وی افزود: نمایشگاه کتاب تبریز به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی شمالغرب کشور و دومین نمایشگاه کتاب پس از تهران به لحاظ گستردگی و استقبال کم نظیر مطرح است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: امسال بیش از 800 ناشر داخلی و خارجی با 70 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

بزرگترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب بلاغی افزود: همچنین امسال برای نخستین بار بزرگترین رویداد بین المللی عفاف و حجاب با حضور بیش از یکصد برند عفاف و حجاب از کشورهای ایران، ترکیه، عراق و لبنان در کنار نمایشگاه بین المللی کتاب برگزار خواهد شد.

وی برگزاری ده ها برنامه  با محوریت خانواده و جوانی جمعیت، کارگاههای تخصصی و آموزشی، غرفه ویژه روایت آذربایجان با تاکید بر منویات رهبر معظم انقلاب، پاویون ویژه فلسطین و غزه با همکاری سازمان اوج، پاویون ویژه کنگره 10 هزار شهید آذربایجان، شهرک کودک و نوجوان آرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

800 ناشر داخلی و خارجی با 70 هزار عنوان کتاب در راه تبریز

800 ناشر داخلی و خارجی با 70 هزار عنوان کتاب در راه تبریز