مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-25اقتصادي

اعلام قیمت وارداتی های اقتصادی و زنگ خطر برای مشتریان


روزهای اخیر، با شگفتی بزرگی برای بازار خودرو، رسانه ها و مشتریان چشم به راه، همراه بود.

سرانجام قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد اما بر خلاف تصورات از آنچه به عنوان محصول «اقتصادی» می شناسیم، - روزهای اخیر، با شگفتی بزرگی برای بازار خودرو، رسانه ها و مشتریان چشم به راه، همراه بود.

سرانجام قیمت خودروهای وارداتی اعلام شد اما بر خلاف تصورات از آنچه به عنوان محصول اقتصادی می شناسیم، ارقام خیره کننده ای به عنوان قیمت این محصولات اعلام شد.

در چنین شرایطی، یک واقعیت تلخ پدیدار شده است: به نظر می رسد دوران صبر و شکیبایی که گفته می شد به خرید وسایل نقلیه مقرون به صرفه منجر می گردد، به سرعت در حال محو شدن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیران خودرو، در حالی که شوک این اعلام قیمت در بازار طنین انداز می شود، بسیار مهم است که یک قدم به عقب برداریم و وضعیت را ارزیابی کنیم.

انتظار برای تصمیمات سیستماتیک در راستای ایجاد ثبات در بازار یک امر طبیعی به نظر می رسید، اما چرخش اخیر وقایع و اعلام قیمت هایی دور از ذهن، تردید جدی در مورد نتایج صبر ایجاد کرده است.

وارونگی نتیجه صبر: یک درس مهم سرخوردگی مصرف کنندگان، امری مشهود است؛ به خصوص برای کسانی که صبورانه منتظر واردات خودروهای مقرون به صرفه بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام قیمت وارداتی های اقتصادی و زنگ خطر برای مشتریان

اعلام قیمت وارداتی های اقتصادی و زنگ خطر برای مشتریان