مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 18:052023-10-30سياسي

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟


در شورای اداری شهرستان آبیک بر توجه جدی مسوولان به هشدارها و توصیه های دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی و ارائه گزارش  تخلف در ادارات به دستگاه قضایی و تقویت برنامه ها و اقدامات فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبیک، جلسه شورای اداری شهرستان آبیک ظهر امروز با حضور حجت الاسلام روحانی امام جمعه شهرستان آبیک، حجت الله مددخانی فرماندار شهرستان آبیک، اعضای شورای تامین و جمعی از مسوولان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

مسوولان به هشدارهای دستگاه های اطلاعاتی توجه ویژه داشته باشند حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه شهرستان آبیک در این جلسه با بیان اینکه خدمت صادقانه زمانی محقق می شود که با دست پاکی، چشم پاکی، خلوص نیت و وجود پاک مسوولان همراه باشد، اظهار کرد: با توجه به این فرمایش امام علی علیه السلام در نامه 53 نهج البلاغه خطاب به مالک اشتر فرمود: چشم هایی را بگمار که به تو گزارش دهند اطراف و حکومت تو چه می گذرد که باید گفت دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی چشم نظام هستند و باید دست آنها را بوسید که از ما صیانت می کنند.

لازم است مسوولان هشدارها و توصیه های این دستگاه ها را جدی بگیرند و آبرومند و مخلصانه به مردم خدمت و از هرگونه فساد پرهیز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟

در شورای اداری شهرستان آبیک چه گذشت؟