مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 12:252023-11-20سياسي

ریزه خوار سفره دانش غرب نباشیم


استاد فلسفه سیاسی حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید برای همه ویژگی های حکمرانی مثل شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری سراغ قرآن برویم و ببینیم قرآن چه می گوید.

- ایسنا/قم استاد فلسفه سیاسی حوزه و دانشگاه تصریح کرد: باید برای همه ویژگی های حکمرانی مثل شفافیت، پاسخگویی و مسئولیت پذیری سراغ قرآن برویم و ببینیم قرآن چه می گوید.

آن موقع است که ما صاحب تفکر می شویم و ایده آل ما در جمهوری اسلامی هم این بوده است و نباید ریزه خوار سفره دانش و تجربه غرب باشیم.

  حجت الاسلام والمسلمین محسن مهاجرنیا در سومین نشست از یازدهمین دوره کرسی های آزاداندیشی با عنوان الگوی حکمرانی اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی به همت مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم و اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر به صورت حضوری و مجازی، امروز 29 آبان ماه در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد، گفت: در جلسه قبل گفتیم که حکمرانی خوب با مبانی دینی، باورها و نظام فکری ما مطابقت ندارد؛ لذا سوال این است که اگر مطابقت ندارد می توانیم بگوییم که ما اصلاً حکمرانی نمی خواهیم؟ وی افزود: دنیای امروز به دهکده جهانی تبدیل شده است و ما با پدیده هایی مواجه هستیم که از یک طرف دینی نیستند و از طرف دیگر هم ناچار هستیم چنین چیزهایی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزه خوار سفره دانش غرب نباشیم

ریزه خوار سفره دانش غرب نباشیم