مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 08:352023-10-29حوادث

دستگیری 32 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در سمنان


فرمانده انتظامی شهرستان سمنان از دستگیری سه نفر اراذل و اوباش و 32 نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر در نتیجه اجرای طرح فتح در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، عباس عرب، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سمنان برابر تدابیر فرمانده انتظامی استان سمنان و در راستای پاسخ به درخواست های مردمی مبنی بر پاک سازی نقاط آلوده، برخورد با اراذل و اوباش، هنجارشکنان، سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و .

اقدام به اجرای طرح فتح به مدت 72 ساعت در این شهرستان کردند.

وی با اشاره به دستگیری 32 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در شهرستان سمنان، ادامه داد: همچنین از متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان بیان کرد: از یک واحد صنفی، چهار هزار و 828 نخ سیگار، هفت بسته توتون، 409 بسته به همراه چهار کیلوگرم تنباکو، 44 بسته مایع پات سیگار الکترونیک و 33 دستگاه پاد سیگار الکترونیکی کشف شد.

عرب با بیان اینکه 32 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در طول مدت زمان اجرای طرح فتح توقیف شده است، اضافه کرد: یک دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی نیز کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 32 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در سمنان

دستگیری 32 معتاد و خرده فروش مواد مخدر در سمنان