مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 15:562023-11-18بين الملل

بازی مقصرسازی از کی یف تا تل آویو با یک فرمول!


فرار رو به جلو از طریق مقصر جلوه دادن دیگران، بیان گر آن است که رییس جمهور اوکراین و نخست وزیر رژیم اسراییل هر دو به آخر خط نزدیک شده و از همین رو زمینه سازی ذهنی برای تبرئه خود از شکست را آغاز کرده اند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نورنیوز نوشت: شکست سهمگین رژیم اشغال گر قدس در عملیات طوفان الاقصی و ناتوانی در دست یابی به اهداف تعیین شده خود در نوار غزه، بدترین وضعیت ممکن را برای کابینه اضطراری و جنایت کار نتانیاهو ایجاد کرده است.

یاییر لاپید رقیب سیاسی نتانیاهو برای نخستین بار پس از جنگ غزه، رسما خواستار استعفای او و جای گزینی فردی دیگر از حزب لیکود شده است.

در مقابل، نتانیاهو نسبت به وقوع کودتای درون حزبی علیه خود نگران تر از هر زمان دیگری به نظر می رسد.

نخست وزیر رژیم کودک کُش صهیونیستی از همان روزهای نخست جنگ غزه، پس از مشاهده علایم ناتوانی و شکست ارتش اسراییل، بازی مقصرسازی را آغاز کرد و نهادهای امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی را مقصر اصلی عدم پیش بینی و مواجهه با عملیات طوفان الاقصی دانست.

بازی مقصرسازی اما در نقطه ای دیگر از جهان نیز به صورتی آشکار شکل گرفته است! آنجا که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعتراف کرده؛ اگر متحدان غربی کمک به کی یف را متوقف کنند، ارتش اوکراین مجبور می شود عقب نشینی کند! زلنسکی در نشستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی مقصرسازی از کی یف تا تل آویو با یک فرمول!

بازی مقصرسازی از کی یف تا تل آویو با یک فرمول!