مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-01سياسي

غربی ها با آتش بس جنگ اسراییل و فلسطین مخالف هستند


اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در خصوص مسئله فلسطین نظرات و پیشنهادات متفاوتی ارائه دادند اما یکی از این اعضا معتقد است که ادامه دار شدن جنگ نوار غزه به دلیل مخالفت غربی ها با آتش بس است.

- ایسنا/فارس اعضای هیئت علمی دانشگاه شیراز در خصوص مسئله فلسطین نظرات و پیشنهادات متفاوتی ارائه دادند اما یکی از این اعضا معتقد است که ادامه دار شدن جنگ نوار غزه به دلیل مخالفت غربی ها با آتش بس است.

فریبرز ارغوانی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شیراز در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به وقایع اخیر نوار غزه گفت: حملاتی که هم اکنون در فلسطین اشغالی در حال رخ دادن است حاکی از این است که تناسبی بین برخوردهایی که از طرف اسراییل صورت می گیرد، با عکس العمل های فلسطین نیست.

وی تصریح کرد: شاهد این هستیم که غربی هاو نهادهایی که وظیفه شان تأمین امنیت و صلح بین المللی است، مسئله آتش بس در نوار غزه را مورد مخالفت قرار می دهند و این عملاً قدرت را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار می دهد که با سلاح های بیشتری بتوانند اتفاقاتی را رقم زنند که برای فلسطینی ها بسیار دردآور است.

ارغوانی با بیان اینکه در فلسطین شاهد حملات گسترده ای هستیم که نماینده تمام این حمله های زمینی و هوایی، غربی ها هستند که به اسراییل کمک می کنند، افزود: صهیونیست ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربی ها با آتش بس جنگ اسراییل و فلسطین مخالف هستند

غربی ها با آتش بس جنگ اسراییل و فلسطین مخالف هستند