مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 09:502023-11-09اقتصادي

حرفه آموزی پشت دیوار بلند زندان بیرجند


مدیرکل زندان های خراسان جنوبی گفت: 46 درصد محکومان زندان بیرجند را در کارگاه های مهارت آموزی و مجتمع گلخانه ای و پرورش شترمرغ مشغول به کار کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مرتضی ذاکریان، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی امروز از زندان مرکزی بیرجند بازدید کرد و اذعان داشت: امیدواری از جنس تلاش و پشتکار و برنامه ریزی برای آینده را در بین مددجویان زندان بیرجند مشاهده کردیم.

  در این برنامه که به همراه مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی استان انجام شد، از مراکز حرفه آموزی زندان بیرجند،گلخانه بنیاد حامی و اندرزگاه زنان این شهرستان بازدید شد.

  مرتضی ذاکریان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی در جمع بانوان قرآنی زندان بیرجند که عازم سفر معنوی مشهد مقدس بودند بیان داشت: حضور در زندان نباید باعث این تصور شود که در همین سطح متوقف بمانید، بلکه باید از فرصت هایی که در ادامه توسط خداوند به شما اعطاء می شود، نهایت استفاده را ببرید و انسان های مفیدی باشید که جامعه به شما افتخار کند.

  وی با بیان اینکه شما می توانید با بهره گیری از مهارت های ارائه شده در کارگاه های حرفه آموزی به گونه ای در آینده در جامعه ظاهر شوید که اطرافیان به شما افتخار کنند؛ بیان داشت: اقدامات اداره کل زندانهای استان جهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرفه آموزی پشت دیوار بلند زندان بیرجند

حرفه آموزی پشت دیوار بلند زندان بیرجند