مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 23:052023-11-12بين الملل

امیرعبداللهیان به همتای مصری در ریاض چه گفت؟


وزیر امور خارجه با اشاره به دیدارش با همتای مصری در حاشیه نشست سران در ریاض گفت: به آقای سامح الشکری گفتم، امروز روز امتحان ماست و انتظار می رود مصر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روز گذشته (شنبه) 20 آبان ماه ریاض پایتخت عربستان سعودی میزبان نشست سران کشورهای اسلامی و عربی درباره اوضاع فلسطین بود و آیت الله رییسی در رأس هیأتی در این نشست شرکت کرد.

در حاشیه این نشست نیز دیداری بین آیت الله رییسی و السیسی رییس جمهور مصر انجام شد.

حسین امیرعبداللهیان هم که آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کرد، امشب (یکشنبه) 21 آبان ماه در شبکه اجتماعی ایکس با اشاره به گفت وگویش با همتای مصری نوشت: ‏در ریاض به وزیر خارجه آقای سامح الشکری گفتم، امروز روز امتحان ماست و انتظار می رود مصر، گذرگاه رفح را برای ارسال آب، دارو، غذا و سوخت به غزه باز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیرعبداللهیان از ابتدای تحولات اخیر در فلسطین و جنایات صهیونیست ها در غزه و تشدید محاصره غزه از سوی این رژیم با همتای مصری خود سه بار تلفنی گفت وگو و آمادگی ایران را برای ارسال کمک های انساندوستانه به مردم غزه از طریق مصر و مرز رفح اعلام کرده بود.

وزیر امور خارجه همچنین امشب در شبکه اجتماعی ایکس عنوان کرد: رژیم اسراییل در 7 اکتبر فروپاشید و اکنون با تنفس مصنوعی آمریکا ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان به همتای مصری در ریاض چه گفت؟

امیرعبداللهیان به همتای مصری در ریاض چه گفت؟