مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 16:552023-10-26اقتصادي

رفع مشکلات 7 واحد تولیدی در قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رحمانی در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: مشکلات هفت واحد تولیدی با موضوع مالیات، - معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استاندار قزوین:مشکلات 7 واحد تولیدی با موضوع مالیات، تامین اجتماعی و ترخیص کالا از گمرک در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برطرف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علی رحمانی در حاشیه برگزاری جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار کرد: مشکلات هفت واحد تولیدی با موضوع مالیات، تامین اجتماعی و ترخیص کالا از گمرک در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان برطرف شد.

وی افزود: مشکلات این واحد های تولیدی در خصوص موضوعات و مباحث مالیاتی و تامین اجتماعی بود که با پیگیری و اظهار نظر کارشناسی تصمیم گرفتیم تا تخفیف های لازم لحاظ شود.

رحمانی همچنین در خصوص مشکلات ترخیص کالا از گمرک قزوین نیز اظهار کرد: این مشکل تقریبا در تمامی واحد های تولیدی استان به نوعی جاری بوده و مستلزم ضرورت اجرای قوانین و استفاده از ظرفیت های قانونی ستاد تسهیل در این رابطه هستیم تا شرکت ها و واحد های تولیدی بتوانند با ترخیص به موقع کالا، به انجام تعهدات ارزی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات 7 واحد تولیدی در قزوین

رفع مشکلات 7 واحد تولیدی در قزوین