مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-31سياسي

کسب 2 مقام برتر بقاع متبرکه کرمانشاه در جشنواره «سلاله»


معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: با برگزاری بخش پایانی جشنواره سلاله، 2 بقعه متبرکه استان موفق به کسب مقام های برتر در مرحله کشوری شدند.

- حجت الاسلام مجید میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از کسب رتبه برتر کشوری در جشنواره سراسری سلاله توسط 2 بقعه از بقاع متبرکه استان کرمانشاه خبر داد.

وی گفت: اولین جشنواره سراسری سلاله با موضوع ارزیابی عملکرد فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی بقاع متبرکه سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار و 200 بقعه و ارسال بیش از 5 هزار اثر برگزار شد که بقاع متبرکه حضرت احمد ابن اسحاق(ره) شهرستان سرپل ذهاب و امامزاده احمد(ع) شهرستان سنقروکلیایی به عنوان بقاع متبرکه برتر در مرحله کشوری حائز رتبه شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه هدف از اجرای این جشنواره را ارتقاء کیفیت برنامه ها و ایجاد رقابت فعالیت های امامزادگان در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و مدیریتی عنوان کرد و افزود: در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه فعالیت های متنوعی براساس سیاست های ترسیمی و اهداف ابلاغی سازمان اوقاف برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب 2 مقام برتر بقاع متبرکه کرمانشاه در جشنواره «سلاله»

کسب 2 مقام برتر بقاع متبرکه کرمانشاه در جشنواره «سلاله»