مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:562023-11-01سياسي

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای پیش از ظهر امروز در دیدار با صنعتگران، تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اظهار داشت: آیا نقش تولیدکنندگان برای کشور و مسؤولان شناخته شده هست یا خیر؟ اگر این نقش را ندانیم، نمی توانیم به اندازه ای که باید از آن حمایت کنیم.

  وی بیان کرد: برداشت خودم این است که این نقش مجهول است و به ویژه در این شرایط، نقش تولید و اقتصاد و بنگاه های اقتصادی برای مقابله با جنگ ترکیبی و رفع این تحریم های ظالمانه چقدر هست که اگر نقش آن را می دانستیم در وضع قوانین، مقررات و روش ها، برخوردها و کارهای حقوقی و غیرحقوقی متفاوت بودیم.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه چه کسی باید این نقش را بیان کند و بگوید که جایگاه آن کجاست، افزود: مسائل اقتصادی، فرهنگی و امنیتی مرتبط با هم هستند، همان طور که اگر امنیت نباشد اقتصاد مشکل دارد و از آن طرف هم اگر اقتصاد و معیشت و تولید نباشد در مسأله امنیت، فرهنگ و اجتماعی اثرگذرا است.

محسنی اژه ای ابراز داشت: بارها این سؤوال را از خودم می پرسم، بنده اگر تجربه ای داشته ام در حوزه حقوقی بوده است و در مسائل اقتصادی به طور خاص تجربه ای ندارم و بعضی از مسؤولان دیگر هم همین طور هستند، پس چگونه باید از متخصصان هر امر در آن زمینه کمک گرفت و در اینجا اتاق ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد

رییس قوه قضاییه اختیارات خود را به رییس کل دادگستری کرمان تفویض کرد