مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-05اجتماعي

کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه/ فیروزکوه، پربارش ترین ایستگاه هواشناسی تهران


اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه(17 آبان ماه) و خیزش گرد و خاک طی بعد از ظهر سه شنبه (16 آبان ماه) خبرداد.

- اداره کل هواشناسی استان تهران از کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه(17 آبان ماه) و خیزش گرد و خاک طی بعد از ظهر سه شنبه (16 آبان ماه) خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و در مناطق پرتردد شهری همراه با غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

امروز و روز سه شنبه (14 و 16 آبان ماه) در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات افزایش ابر، گاهی رگبار و رعد و برق پراکنده مورد انتظار است.

همچنین بعد از ظهر سه شنبه با افزایش وزش باد به ویژه در نیمه غربی استان خیزش موقتی گردوخاک و احتمال نفوذ گرد و غبار از استان های همجوار غربی پیش بینی می شود.

از فردا تا سه شنبه افزایش نسبی دما و روز چهارشنبه (17 آبان ماه) کاهش محسوس دما مورد انتظاراست.

آسمان تهران فردا (15 آبان ماه) صاف در بعضی ساعت ها غبار محلی با حداقل دمای 11 و حداکثر دمای 20 درجه سانتیگراد و طی سه شنبه ( 16 آبان ماه) کمی ابری، همراه با غبار محلی، از بعداز ظهر افزایش ابر، گاهی باد و گرد و خاک با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 21 درجه سانتیگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه/ فیروزکوه، پربارش ترین ایستگاه هواشناسی تهران

کاهش محسوس دمای تهران از چهارشنبه/ فیروزکوه، پربارش ترین ایستگاه هواشناسی تهران