مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 09:202023-11-02اقتصادي

بهره برداری از 321 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن کوهسرخ تا یک سال آینده


در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کوهسرخ 321 واحد مسکونی تا یک سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار کوهسرخ گفت: در فاز اول طرح نهضت ملی مسکن کوهسرخ 321 واحد مسکونی تا یک سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

رضا رأفتی در حاشیه جلسه هماهنگی نهضت ملی مسکن شهرستان کوهسرخ، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دولت سیزدهم خانه دار شدن اقشار کم درآمد و فاقد خانه در راستای تحقق شعار عدالت اجتماعی است.

وی با بیان اینکه تحقق این مهم در شهرستان کوهسرخ به مانند سایر نقاط کشور در حال پیگیری و انجام است، خاطرنشان کرد: فاز اول طرح نهضت ملی مسکن به مساحت 27 هکتار در قالب 321 واحد مسکونی به صورت یک طبقه در نظر گرفته شده که تا یک سال آینده تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرماندار کوهسرخ با اشاره به اینکه تاکنون 460 نفر در این سامانه ثبت نام و فرم ج آنها مورد تأیید قرار گرفته است، گفت: تمامی دستگاه های خدماتی مکلف به همکاری نسبت به اجرای شبکه خدماتی در طرح نهضت ملی مسکن هستند.

وی بر تسریع در روند اجرایی پروژه های طرح نهضت ملی مسکن تأکید کرد و افزود: برای جلب رضایت حداکثری متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن باید احداث واحدها با در نظر گرفتن زیرساخت ها و کیفیت مورد نیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 321 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن کوهسرخ تا یک سال آینده

بهره برداری از 321 واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن کوهسرخ تا یک سال آینده