مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-24سياسي

حفظ حریم و بستر رودخانه ها خط قرمز است


مدیر کل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیری در بخش مخاطره سیل، اظهار کرد: حفظ حریم و بستر رودخانه ها باید جزو خطوط قرمز نهادهای متولی این حوزه باشد و همه دستگاه ها باید در این راستا همکاری کنند.

- ایسنا/یزد مدیر کل مدیریت بحران استان یزد با اشاره به اهمیت اقدامات پیشگیری در بخش مخاطره سیل، اظهار کرد: حفظ حریم و بستر رودخانه ها باید جزو خطوط قرمز نهادهای متولی این حوزه باشد و همه دستگاه ها باید در این راستا همکاری کنند.

محمدعلی ملک زاده در نشست بررسی اقدامات ایمنی در حوزه رودخانه کوه کاسه در بالادست شهر یزد که با حضور فرمانداران و نمایندگان شهرستان های تفت، یزد و اشکذر، شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، راه و شهرسازی و مدیر کل دفتر فنی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عمده خسارات در بارندگی ها، آسیب دیدن زیرساخت ها و اماکن مسکونی ساخته شده در حریم های رودخانه هاست که بر اثر بی توجهی و کم توجهی به حفظ بستر و حریم رودخانه ها شکل می گیرد.

وی ادامه داد: استان یزد به علت بارش کم و خشکسالی های پیاپی، رودخانه ها و مسیل های فصلی بسیاری دارد که برخی از آنها شاید چند سال بدون آورد باشند و این موضوع موجب غفلت و زمینه ساز تعرض به آن ها می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ حریم و بستر رودخانه ها خط قرمز است

حفظ حریم و بستر رودخانه ها خط قرمز است