مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 16:002023-11-11سياسي

بررسی مالیات حساب اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور


مدیرکل دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بررسی مالیات حساب های اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور است و در گام اول بیش از 6000 نفر شناسایی شدند.

- مدیرکل دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی خبر داد بررسی مالیات حساب اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل دفتر بازرسی و مبارزه با فرار مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بررسی مالیات حساب های اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور است و در گام اول بیش از 6000 نفر شناسایی شدند.

محید عزیزی در خصوص فعالیت مجازی اینفلوئنسرها اظهار کرد: سازمان امور مالیاتی در چند سال اخیر از طریق حساب های بانکی، تعاملات صفحات این افراد و استفاده از اطلاعات افراد ثالث چه براساس گزارش های مردمی و چه به معنای اشخاصی که نقل وانتقال مالی با این افراد داشته اند؛ بررسی انجام داده و از همه مسیرها اطلاعات لازم را دریافت کرده است.

در گام اول بیش از حدود 6000 نفر شناسایی شده اند و در تعامل هستند تا مالیات حقه را پرداخت کنند و این در حال گسترش است.

وی افزود: برخی همزمان در فضای مجازی و واقعی فعالیت دارند؛ مانند فعالیت سالن های لوکس آرایشی که به ویژه در تهران در حال افزایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مالیات حساب اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور

بررسی مالیات حساب اینفلوئنسرها در دستور کار سازمان امور مالیاتی کشور