مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 03:552023-11-09بين الملل

«عرین الاسود» تیراندازی به صهیونیست ها را برعهده گرفت


گروه مقاومت «عرین الاسود» بامداد پنجشنبه خطاب به فرماندهان مقاومت در نوار غزه گفت که کرانه باختری به عنوان شمشیر و سپر مقاومت نوار غزه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت عرین الاسود بامداد پنجشنبه مسئولیت حمله و تیراندازی به خودروی شهرک نشینان صهیونیست در شمال کرانه باختری را برعهده گرفت.

این گروه فلسطینی در بیانیه ای اعلام کرد: ما مسئولیت بیش از 14 عملیات تیراندازی در منطقه نابلس و اطراف آن، از منطقه دیر شرف تا کنارگذر زواتا و پست دیدبانی جرزیم، منطقه عیبال و ایتمار، آلون موریه و منطقه المربعه را برعهده می گیریم .

عرین الاسود خطاب به محمد الضیف ، صالح العاروری و دیگر فرماندهان مقاومت در نوار غزه گفت که به یاری خداوند، کرانه باختری به عنوان شمشیر و سپر مقاومت نوار غزه خواهد بود.

رادیو ارتش رژیم موقت صهیونیستی تایید کرد که دو اشغالگر در عملیات تیراندازی در شمال کرانه باختری زخمی شدند و عملیات کننده متواری شده است.

رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی تاکنون، بیش از 2200 فلسطینی را از کرانه باختری به اسارت گرفته است و شمار اسرای فلسطینی تا پایان ماه اکتبر گذشته، به 7000 نفر از جمله 62 زن رسیده است و شمار اسرایی که تحت عنوان بازداشت اداری، در بند رژیم صهیونیستی هستند به 2070 نفر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عرین الاسود» تیراندازی به صهیونیست ها را برعهده گرفت

«عرین الاسود» تیراندازی به صهیونیست ها را برعهده گرفت