مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:252023-10-30سياسي

درآمدها مالیاتی دولت با جلوگیری از فرار مالیاتی جبران شود


نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به سیاست دولت در خصوص افزایش درآمدهای مالیاتی، گفت: درآمدها مالیاتی دولت با جلوگیری از فرار مالیاتی جبران شود.

- ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با اشاره به سیاست دولت در خصوص افزایش درآمدهای مالیاتی، گفت: درآمدها مالیاتی دولت با جلوگیری از فرار مالیاتی جبران شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده ظهر امروز (هشتم آبان ماه) در دیدار مدیرکل و معاونین دیوان محاسبات استان هرمزگان که در دفتر امام جمعه بندرعباس برگزار شد، با اشاره به اهمیت وظیفه دستگاه های نظارتی در تحقق اهداف دولت، اظهار کرد: دستگاه های نظارتی باید با نگاه پیش گیرانه همواره یار و یاور دولت ها در تحقق اهداف و اجرای قانون جاری کشور باشند و در این راه با بی قانونی و تخلف به صورت هدفمند و هوشمند برخورد شود.

وی، عنوان کرد: دیوان محاسبات باید با انجام اقدامات کارشناسی و بررسی و دسته بندی ابعاد مختلف مشکلات استان هرمزگان، آن ها را به مرکز کشور برای اتخاذ تصمیمات بهتر و نزدیک به واقعیت ارائه کند.

هر چه استان هرمزگان پیشنهادات خود را به مرکز کشور ارائه کنند و در تصمیم گیری مسئولان ارشد کشور تاثیرگذار باشند، یک نقطه قوت محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدها مالیاتی دولت با جلوگیری از فرار مالیاتی جبران شود

درآمدها مالیاتی دولت با جلوگیری از فرار مالیاتی جبران شود