مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 10:402023-11-02سياسي

روز روشن بین سالن یک کتابخانه عمومی دیوار کشیدند! + عکس


علی رغم رد حقوقی خواسته هیئت امنای مسجد ولی عصر (عج) و دفتر امام جمعه مهستان، به ناگاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز راساً و با دلایلی نامعلوم در 9 آبان 1402 به طور نامتعارف دیوارکشی در ساعات اوج فعالیت کتابخانه حدود 110 متر مربع از فضای کتابخانه .

- علی رغم رد حقوقی خواسته هیئت امنای مسجد ولی عصر (عج) و دفتر امام جمعه مهستان، به ناگاه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز راساً و با دلایلی نامعلوم در 9 آبان 1402 به طور نامتعارف دیوارکشی در ساعات اوج فعالیت کتابخانه حدود 110 متر مربع از فضای کتابخانه را به دفتر امام جمعه واگذار می کند.

متأسفانه در مقابل چشمان نگران و اشک بار دختران و پسران جوان و کودکان و نوجوان عضو کتابخانه، دیواری شگفت و بدعت آمیز در کتابخانه عمومی شهید ثالث بالا می رود.

عضو حقیقی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ساوجبلاغ با انتقاد از دیوارکشی در سالن کتابخانه شهید ثالث شهر مهستان گفت: این اقدام بدون هیچ رأی حقوقی و با اقدام شخصی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز انجام شده است.

حسین عسکری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به موضوع دیوارکشی در سالن کتابخانه عمومی شهید ثالث شهر مهستان در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز، گفت: آقای علی معدنی پور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان البرز در گفت و گویی با ایسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز روشن بین سالن یک کتابخانه عمومی دیوار کشیدند! + عکس

روز روشن بین سالن یک کتابخانه عمومی دیوار کشیدند! + عکس