مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-20اقتصادي

تکمیل پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طبق برآوردهای انجام شده تکمیل بازسازی پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه حدود 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: طبق برآوردهای انجام شده تکمیل بازسازی پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه حدود 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد.

منوچهر حاتمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه بازسازی پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه هنوز تکمیل نشده است، اظهارکرد: متاسفانه در سالهای گذشته اعتبارات چندانی برای بازسازی این پروژه ها اختصاص پیدا نکرده است.

وی افزود: در این راستا، از سال گذشته پیگیری های زیادی را داشتیم که بتوانیم اعتباراتی را به این پروژه ها تزریق کرده و آنها را تکمیل کنیم که موفق شدیم اعتباراتی را هم برای برخی از آنها بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، تعداد کل پروژه های مناطق زلزله زده نیازمند بازسازی را حدود شش تا هفت پروژه عنوان کرد و گفت: طبق برآوردهای انجام شده برای تکمیل بازسازی این پروژه ها به حدود 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی با بیان اینکه عمده پروژه های ورزشی زلزله زده تکمیل نشده در شهرستان ثلاث باباجانی قرار دارد، افزود: سالن های حجاب، غدیر و تختی سه سالن ورزشی این شهرستان هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد

تکمیل پروژه های ورزشی مناطق زلزله زده کرمانشاه 20 میلیارد تومان اعتبار می خواهد