مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 11:352023-10-29بين الملل

ترکیه ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه اردوغان را رد کرد


وزارت خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که آنکارا اتهامات بی پایه و اساس برخی از مقام های رژیم صهیونیستی علیه اردوغان را رد می کند.

- وزارت خارجه ترکیه امروز (یکشنبه) اعلام کرد که آنکارا اتهامات بی پایه و اساس برخی از مقام های رژیم صهیونیستی علیه اردوغان را رد می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه دیلی صباح، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام کرد: تلاش برخی مقام های رژیم صهیونیستی که حتی بیان حقایق را هم تحمل نمی کنند، برای تغییر دستور کار همراه با تحریف و تهمت به امید سرپوش گذاشتن بر کشتار وحشیانه مردم فلسطینی در غزه، نتیجه ای نخواهد داشت.

در ادامه این بیانیه از سوی وزارت خارجه ترکیه همچنین آمده است: هدف قرار دادن آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل و این نهاد بین المللی و همچنین رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه از سوی این مقام ها که خود جنایت علیه بشریت را در مقابل چشم جهانیان مرتکب شده اند اما خودشان تحمل انتقاد یا محکومیت را ندارند، نشانه ای واضح از ضعفی است که دچارش شده اند.

ما اتهام یهودستیزی، تهمت و توهین به اردوغان و خود ترکیه را به همین ترتیب پاسخ می دهیم.

برخلاف بسیاری از کشورها که از رژیم صهیونیستی بدون قید و شرط حمایت می کنند، همه سوابق و پیشینه ترکیه درباره این مسائل را می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه اردوغان را رد کرد

ترکیه ادعاهای رژیم صهیونیستی علیه اردوغان را رد کرد