مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:452023-10-25اقتصادي

شهر یاسوج تنش آبی و قطعی برنامه ریزی شده آب دارد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با تنش آبی و قطعی برنامه ریزی شده آب مواجه است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر یاسوج با تنش آبی و قطعی برنامه ریزی شده آب مواجه است.

امید صالحی روز چهارشنبه سوم آبان ماه 1402 در جمع خبرنگاران افزود: شهر یاسوج با وجود داشتن منابع گسترده آبی، در بین نقاطی از استان است که با تنش آبی و گاهاً در برخی روزها با قطعی برنامه ریزی شده روبرو است.

وی بخشی قابل توجهی از مشکلات آبی استان را به خاطر عدم پیش بینی و ایجاد مخازن ذخیره آب متناسب با افزایش جمعیت به ویژه در حواشی شهر یاسوج و عدم توسعه خطوط انتقال و شبکه و البته فرسودگی ها حادث شده دانست و اظهارکرد: باید به واسطه این ایرادات و بایدهایی که نشده از مردم عذرخواهی کنیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای شناسایی همین مشکلات تصمیماتی اخذ و پروژه هایی مد نظر قرار گرفت که حداقل آغازگر مسیر خروج یاسوج از بن بست آبی شود.

صالحی به بخشی از پروژه های در حال اجرا اشاره و تصریح کرد: انتقال خط از چاه ترمینال قدیم تا مخزن تپه آب، نشت گیری مخازن یاسوج و روستاهای اقماری، پروژه خط انتقال چاه شماره یک مادوان، احداث مخزن و چاه برای مناطق گوشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر یاسوج تنش آبی و قطعی برنامه ریزی شده آب دارد

شهر یاسوج تنش آبی و قطعی برنامه ریزی شده آب دارد