مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 18:302023-11-09ورزشي

3 نشان طلا و برنز تکواندوکاران در جام ریاست فدراسیون جهانی


در روز اول رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی کشور اردن، تکواندوکاران کشورمان موفق به کسب 3 نشان رنگارنگ شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، پنجمین دوره رقابت های جام ریاست فدراسیون جهانی تکواندو در قاره آسیا از امروز پنجشنبه 18 آبان ماه با حضور 410 تکواندوکار به میزبانی اردن در شهر امان آغاز شده است که در روز نخست این مسابقات مبینا نعمت زاده و ناهید کیانی در وزن 53- ومهران برخورداری در وزن 87- کیلوگرم به ترتیب موفق به کسب نشان های یک طلا  و 2 برنز شدند.

  ابتدا در وزن 53- کیلوگرم 12 تکواندوکار حضور داشتند که ناهید کیانی دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و سپس به مصاف سیدا علیووا از آذربایجان رفت و به برتری رسید.

در قسمت پایین جدول نیز مبینا نعمت زاده دور نخست مقابل علا حسن از سوریه به پیروزی رسید و در ادامه به مصاف دنیا ابوطالب دارنده نشان برنز سال 2022 جهان از عربستان رفت که برای سومین بار در دیدارهای اخیر مقابل وی به برتری دست یافت.

نعمت زاده و کیانی پس از تورنمنت آزاد پاکستان مجددا یک دیدار تمام ایرانی را رقم زدند که برنده دیدار نیمه نهایی ناهید کیانی بود.

کیانی با صعود به فینال حریف پو یا سو تکواندوکار سرشناس اهل چین تایپه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 نشان طلا و برنز تکواندوکاران در جام ریاست فدراسیون جهانی

3 نشان طلا و برنز تکواندوکاران در جام ریاست فدراسیون جهانی