مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-12اقتصادي

بهره برداری از طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید شهرستان کیار


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از تحویل طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید کیار به کشاورزان این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح برای بیش از 500 نفر اشتغال ایجاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر با بیان اینکه یکی از اولویت های اصلی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری طرح های تامین و انتقال آب برای توسعه باغات و اراضی شیبدار است، گفت: این طرح ها از مهم ترین سیاست های دولت در راستای حمایت از بخش تولید و کشاورزی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید شهرستان کیار از سال 1395 آغاز شد و با پیگیری های دولت سیزدهم با اعتباری بالغ بر 440 هزار و 875 میلیون ریال به بهره برداری رسید و تحویل کشاورزان شد.

وی افزود: اراضی این طرح در سطح 350 هکتار است که مطالعه و طراحی شبکه آبیاری آن نیز با اعتبارات دولتی انجام شده است.

برزگر از آمادگی واگذاری طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید به بخش خصوصی برای افزایش تولیدات و اشتغال زایی خبر داد و گفت: اجرای شبکه آبیاری این طرح از برنامه های آتی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری است.

وی با اشاره به تاثیر اجرای طرح هایی مانند تامین و انتقال آب اراضی گل سفید در توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید شهرستان کیار

بهره برداری از طرح تامین و انتقال آب اراضی گل سفید شهرستان کیار