مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 17:352023-11-12سياسي

سردار فدوی: رژیم صهیونسیتی و حامیانش دچار شکست راهبردی شدند


شکست راهبردی رژیم صهیونسیتی و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی مردم فلسطین سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک های نقطه زن به سرزمین های اشغالی شلیک می کنند.

- جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شکست راهبردی رژیم صهیونسیتی و حامیانش رقم خورده است؛ زمانی مردم فلسطین سنگ در دست داشتند، ولی امروز رزمندگان جبهه مقاومت موشک های نقطه زن به سرزمین های اشغالی شلیک می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه نقل از سپاه نیوز؛ سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهدای پایتخت و گرامیداشت سالروز شهادت شهید طهرانی مقدم که در سالن کوثر ولایت نیروی زمینی سپاه برگزار شد، با اشاره به فضایل اخلاقی شهید طهرانی مقدم گفت: سردار شهید طهرانی مقدم پاسداری بود که تمام مشخصات پاسداری را طبق تعریف مقام معظم رهبری در اختیار داشت و هر که حتی یک بار شهید طهرانی مقدم را دیده باشد به شور و نشاط و امیدواری او پی می برد.

این شهید در موضوعات مختلف سرحال و ابتکار عمل داشت و خلقت خداوند هم بر همین موضوع است و خمودگی و انفعال در خلقت خدا جایی ندارد.

وی با بیان اینکه باید پیش از مرگ توشه ای را جمع آوری کنیم تا مسیر ورود بهشت هموار شود، اظهار کرد: باید نسبت به توشه ای که جمع آوری کرده ایم، اطمینان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدوی: رژیم صهیونسیتی و حامیانش دچار شکست راهبردی شدند

سردار فدوی: رژیم صهیونسیتی و حامیانش دچار شکست راهبردی شدند