مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 09:452023-10-27بين الملل

مخبر: پیشنهادات همکاری اقتصادی ایران با استقبال اعضای پیمان شانگهای همراه شد


در بیشتر دیدارهای دوجانبه سفر به قرقیزستان، طرف مقابل عضویت اصلی ایران در شانگهای را ظرفیتی برای تقویت این سازمان ارزیابی کردند.

- معاون اول رییس جمهوری گفت: در بیشتر دیدارهای دوجانبه سفر به قرقیزستان، طرف مقابل عضویت اصلی ایران در شانگهای را ظرفیتی برای تقویت این سازمان ارزیابی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مخبر که برای حضور در بیست ودومین نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای به قرقیزستان سفر کرده بود، پس از بازگشت به تهران در فرودگاه مهرآباد با اشاره به نتایج و دستاوردهای سفر دو روزه خود به قرقیزستان، گفت: این سفر دارای دو بخش اصلی بود.

یکی شرکت در بیست و دومین نشست نخست وزیران سازمان همکاری شانگهای و دیگری دیدارهای دوجانبه و رایزنی با برخی مقامات شرکت کننده در حاشیه اجلاس.

معاون اول رییس جمهوری افزود: همه اعضاء و مقامات شرکت کننده در اجلاس از عضویت کامل جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری شانگهای خرسند بودند و در سخنان خود، این موضوع را عاملی برای تقویت جدی سازمان اعلام کردند.

مخبر با اشاره به تشریح مواضع جمهوری اسلامی درباره مسائل غزه در اجلاس شانگهای اظهار کرد: هم در سخنرانی عمومی و هم در دیدارهای دوجانبه موضوع غزه و فجایع آن را مطرح کردم و انتظاراتی نیز در قبال این موضوع تعیین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: پیشنهادات همکاری اقتصادی ایران با استقبال اعضای پیمان شانگهای همراه شد

مخبر: پیشنهادات همکاری اقتصادی ایران با استقبال اعضای پیمان شانگهای همراه شد