مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:252023-10-26اقتصادي

بهره برداری بلندترین دکل شهری تلفن همراه در تبریز


مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با اشاره به افتتاح سایت تلفن همراه به منظور پوشش اتوبان تبریز- سهند گفت: این سایت دارای بلندترین دکل مخابراتی کشور در منطقه شهری با ارتفاع 60 متر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، ناصر شهبازی در آیین بهره برداری سایت همراه اول 4G در اتوبان سهند-تبریز با اشاره به اینکه با ایجاد این سایت نه تنها محور تبریز - سهند، بلکه پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی و ورودی شهرک صنعتی شهید سلیمانی نیز دارای پوشش تلفن همراه و اینترنت همراه شد، گفت: این سایت با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان و به همت مخابرات استان، شرکت توزیع برق و اداره راهداری و همکاری همراه اول ساخته شده است.

وی با بیان اینکه مدت ها بود که به درخواست پارک علم و فناوری استان و شهروندان به دنبال ایجاد این دکل مخابراتی بودیم، گفت: ساخت این سایت پوشش تلفن همراه شرایط دشواری است و در منطقه قرار داشت که دسترسی به برق و فیبر نوری تقریباً غیرممکن بود و به دلیل کوهستانی بودن منطقه هزینه بالایی داشت.

وی با اشاره به حل مشکلات ملکی محل احداث سایت با پیگیری های دادستان تبریز، افزود: عملیات اجرایی فونداسیون برای استقامت دکل با ارتفاع بالا در طی سه ماه اجرا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری بلندترین دکل شهری تلفن همراه در تبریز

بهره برداری بلندترین دکل شهری تلفن همراه در تبریز