مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 17:112023-11-08ورزشي

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، پوپک قاسمی با اشاره به برگزاری لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان اردبیل برای اولین بار با همکاری شهرداری اظهار کرد: 161 بازیکن در لیگ نونهالان و نوجوانان دختر شهرستان حضور دارند.

وی گفت: برگزاری مسابقات به صورت لیگ باعث می شود بازیکنان و مربیان هفته های مداوم در چالش برای بهبود و ارتقا تکنیک فردی و تاکتیک تیمی باشند که این نکته سال های متمادی مورد غفلت واقع شده است و برگزاری مسابقات لیگ تاثیر خود را در آینده نزدیک نشان خواهد داد.

نائب رییس هیات والیبال شهرستان اردبیل با بیان اینکه تمرکز بر استعدادها و رده های سنی پایه جزو اولویت های هیات والیبال این شهرستان است، افزود: با توجه به اینکه رشد والیبال توجه به سنین پایه را می طلبد، لیگ دختران شهرستان در دو رده سنی نونهالان (هفت تیم) و نوجوانان (شش تیم) در حال برگزاری است و در همین یکی دو هفته برگزار شده شاهد نشانه های تکاپو و بهبود سطح والیبال تیم ها و بازیکنان حاضر در مسابقات بوده ایم.

قاسمی عنوان کرد: سال های گذشته به دلیل پایین بودن تعداد مسابقات برگزار شده، رکود نسبی بر والیبال دختران حاکم بوده است به طوری که بعد از برگزاری سه جشنواره مینی والیبال، سطح مسابقات فعلی مینی والیبال قابل مقایسه با یک سال گذشته نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی

غفلت از ظرفیت رقابت های لیگ در استعدادیابی والیبال دختران اردبیلی