مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 10:202023-11-21حوادث

روایتی از دوربرگردان هنرمندی که 15 سال کارتن خواب بود


دیگر خسته شده بودم، در خانواده ای متولد شدم که مشکل مصرف مواد مخدر داشتند از همان ابتدا این بیماری هم به من منتقل شد؛ 45 سال سن دارم، - استاد ممد، بهبود یافته این سخنان یکی از معتادان بهبود یافته ای است که پس از 26 سال مصرف این مواد افیونی، سرانجام راهی مرکز ماده 16 می شود و الان 10 ماه است پاکی خود را به دست آورده است.

مرکز ماده 16 کرمانشاه در مساحت حدود 12 هزار مترمربع با ظرفیت 550 نفر در راستای ساماندهی و نگهداری معتادان متجاهر از سال 91 راه اندازی شد.

معتادان با دستور قضایی به وسیله نیروی انتظامی و شهرداری جمع آوری و به این مرکز منتقل و کار درمان آن ها به مدت 6 ماه انجام می شود؛ محمد یکی از افرادی است که در اوج مصرف مواد مخدر و کارتن خوابی، در یکی از شب های سرد زمستان مأمور نجات انسان های در بند اعتیاد سر راهش قرار می گیرد و می گوید، می خواهی از این وضعیت خلاص شوی.

فارس: چگونه پذیرفتی به مرکز ماده 16 بیایی؟ بهبودیافته: دیگر خسته شده بودم، در خانواده ای متولد شدم که مشکل مصرف مواد مخدر داشتند از همان ابتدا این بیماری هم به من منتقل شد.

از همان کودکی سیخ و سنجاق پدرم را برمی داشتم و با شعله سماور تریاک مصرف می کردم، یادم آنقدر سنم پایین بود که نفس، کشیدن نداشت به طوری که بعد از یکی دو دود از پشت می افتادم و ساعت ها خوابم می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از دوربرگردان هنرمندی که 15 سال کارتن خواب بود

روایتی از دوربرگردان هنرمندی که 15 سال کارتن خواب بود