مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 02:102023-11-19بين الملل

سخنگوی انصارالله: توقیف کشتی اسراییلی، جدیت یمن در حمایت از غزه را ثابت می کند


سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد که توقیف کشتی اسراییلی در دریای سرخ، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی و حمایت از مقاومت فلسطین در غزه را ثابت می کند.

- سخنگوی انصارالله یمن اعلام کرد که توقیف کشتی اسراییلی در دریای سرخ، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای یمنی برای ورود به نبرد دریایی و حمایت از مقاومت فلسطین در غزه را ثابت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن با اشاره به اقدام نیروهای مسلح یمن در توقیف کشتی صهیونیستی در جنوب دریای سرخ اعلام کرد که توقیف این کشتی، اقدامی عملی است که جدیت نیروهای مسلح در انجام نبرد در حمایت از مقاومت فلسطین در غزه را اثبات می کند.

عبدالسلام در توییتی در صفحه شخصی خود در ایکس نوشت: گسترش نیافتن جنگ و درگیری در منطقه، بستگی به متوقف کردن تجاوز اسراییل در نوار غزه دارد و این نشان می دهد که جهان باید متوجه شود که جنایات دشمن اسراییلی در غزه از هر گونه حد و مرز خود فراتر رفته است.

سخنگوی انصارالله با بیان اینکه هر انسان آزاده ای در این جهان به هر نحوی که می تواند برای توقف تجاوزات اسراییل به غزه اقدام کند، تصریح کرد: در دنیایی که فقط زبان زور را می فهمد، بیانیه های محکومیت آمیز بی فایده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی انصارالله: توقیف کشتی اسراییلی، جدیت یمن در حمایت از غزه را ثابت می کند

سخنگوی انصارالله: توقیف کشتی اسراییلی، جدیت یمن در حمایت از غزه را ثابت می کند