مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-31سياسي

تبریک سرلشکر باقری به دهقان و فتاح


رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه به حسین دهقان وپرویز فتاح انتصاب آنها به «ریاست بنیاد مستضعفان» و« رییس ستاد اجرایی فرمان امام » انتصاب آنها را تبریک گفت.

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام های جداگانه به حسین دهقان وپرویز فتاح انتصاب آنها به ریاست بنیاد مستضعفان و رییس ستاد اجرایی فرمان امام انتصاب آنها را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سرلشکر باقری به حسین دهقان به این شرح است : برادر ارجمند جناب آقای دکتر حسین دهقان با سلام و تحیات؛ حسن اعتماد مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت ریاست بنیاد مستضعفان که بیانگر تعهد، شایستگیها ، توانمندیها و صلاحیت های آن برادر عزیز است را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

بی شک تجارب ارزنده و سوابق مدیریتی جنابعالی در نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی، پشتوانه مطمئنی برای نقش آفرینی این مجموعه مهم و تأثیرگذار در عرصه توانمندسازی محرومان و مستضعفان و ارتقای ظرفیت ها و فرصت های ملی در اختیار برای پیشرفت و آبادانی مناطق محروم و عینیت آثار اقتصاد مقاومتی در کشور و همچنین توصیه معظم له در بهکارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی در میدانهای مسئولیت است و در این راستا بنیاد تعاون و حوزه آماد و پشتیبانی این ستاد اهتمام لازم در ارتقای همکاری ها با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک سرلشکر باقری به دهقان و فتاح

تبریک سرلشکر باقری به دهقان و فتاح