مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:452023-10-26ورزشي

برگزاری اختتامیه فوتبال ورزش شهروندی در همدان


اختتامیه فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار و برترین ها معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، عصر امروز مراسم اختتامیه فوتبال ورزش شهروندی شهرداری همدان با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان، شهردار همدان، اعضای شورای اسلامی شهر همدان و مدیران شهرداری برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در مراسم ضمن تقدیر از اقدامات شهرداری راستای برگزاری این مسابقات اظهار کرد: معتقدیم در عرصه ورزش ظرفیت هایی موجود است که به درستی به کار گرفته نشده است.

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه در عرصه حمایت از ورزش در زمینه های مختلف باید ظرفیت های موجود را فعال کرد گفت: از مسئولان می خواهیم به صورت جدی از این ظرفیت های موجود به نحو احسن برای بهره برداری جوانان و نوجوانان استفاده کنند.

وی با تاکید بر اینکه همدان پر از ظرفیت هایی بوده که می تواند در اختیار جوانان قرار گیرد اما متاسفانه تعطیل شده و مورد استفاده قرار نگرفته است، خطاب به مسئولان بیان کرد: ظرفیت های فرهنگی، ورزشی را احتکار نکنید، جوانان و نوجوانان می توانند از این ظرفیت ها استفاده کنند.

امام جمعه همدان با بیان اینکه امیدواریم روزی برسد مجموعه ای خود عنوان کند که ظرفیت هایش را در اختیار جوانان قرار خواهد داد گفت: متاسفانه امروز شاهد هستیم در عرصه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اختتامیه فوتبال ورزش شهروندی در همدان

برگزاری اختتامیه فوتبال ورزش شهروندی در همدان