مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 20:252023-10-30اقتصادي

8 کیلومتر آزادراه و این همه تناقض برای تکمیل!


رودبار خبر از تکمیل این آزادراه تا دهه فجر داد ولی امروز مدیر حوزه طرح های شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور در گیلان گفت در حالت خوشبینانه این پروژه تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، به منظور کاهش بار ترافیکی در رودبار مقرر شده بود تا هشت کیلومتر آزادراه منجیل به رودبار احداث شود، ولی هنوز با گذشت چندین سال هنوز این پروژه که به دلیل شرایط خاص خود با برخورداری از تونل ها و پل های زیاد، به زعم مسؤولان یکی از پیچیده ترین و سخت ترین آزادراه های کشور به شمار می رود نیمه تمام مانده است.

چندی پیش بود که خبرگزاری فارس گزارشی با عنوان پیگیری یک وعده؛ دهه فجر وعده جدید برای بهره برداری از آزادراه منجیل ـ رودبار منتشر کرد که در این گزارش میلاد دوستی مجری طرح آزادراه منجیل رودبار، گفته بود در سفر هیئت دولت به گیلان و با دستور رییس جمهور 350 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل هشت کیلومتر آزادراه منجیل ـ رودبار مصوب و در سریعترین زمان ممکن ابلاغ و تخصیص داده می شود.

مجری طرح آزادراه منجیل ـ رودبار تکمیل هشت کیلومتر آزادراه قزوین ـ رشت را جزو اولویت های وزارت راه عنوان کرده و مدعی شده بود که علاوه بر 300 میلیارد تومان اعتبار دریافت شده از محل سفر رییس جمهور به گیلان، برای تکمیل هشت کیلومتر آزادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 کیلومتر آزادراه و این همه تناقض برای تکمیل!

8 کیلومتر آزادراه و این همه تناقض برای تکمیل!