مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:562023-10-25اقتصادي

از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع برای حل مسائل تولیدکنندگان استفاده می کنیم


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین گفت: بخش عمده ای از مشکلات حوزه تولید با اختیارات ستاد تسهیل و رفع موانع ولید قابل پیگیری و حل شدن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، پیش از ظهر امروز جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین با حضور علی رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین، سعید وکیلی رییس سازمان برنامه و بودجه استان و مهدی عبدیان رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی قزوین در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین اظهار کرد: مواردی که در ستاد تسهیل مطرح می شود مشکلاتی است که تولیدکنندگان با آن روبرو هستند.

بخشی از این مشکلات ناشی از قوانین و بخشنامه هایی است که وجود دارد و بر این اساس ستاد تسهیل می تواند تا حدود زیادی فعالیت حوزه تولید را روان کند.

رحمانی اضافه کرد: دستور جلساتی که در ستاد وجود دارد معمولا از سوی دستگاه اجرایی و یا از سوی مجموعه متقاضی است.

وی افزود: در جلسه امروز 7 مصوبه داشتیم و مواردی اعم از بدهی های مالیاتی، تعهدات مالیاتی، تعهدات تامین اجتماعی و مسائل بانکی و مشکلات گمرکی بررسی شدند.

این مسوول خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل مانند تسهیل در ترخیص کالا را می توان با مصوبات و قوانینی که در این ستاد وجود دارد را رفع کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع برای حل مسائل تولیدکنندگان استفاده می کنیم

از ظرفیت ستاد تسهیل و رفع موانع برای حل مسائل تولیدکنندگان استفاده می کنیم