مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 14:402023-10-29اقتصادي

صدور مجوز جذب 20 نخبه علوم زمین در دستگاه های اجرایی


معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اخذ مجوز جهت استخدام پیمانی 20 نفر با عنوان شغلی کارشناس علوم زمین و اکتشافات معدنی در قالب طرح جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه های اجرایی (شهید مصطفی موسوی) خبر داد.

- معاون برنامه ریزی، توسعه منابع و پشتیبانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور از اخذ مجوز جهت استخدام پیمانی 20 نفر با عنوان شغلی کارشناس علوم زمین و اکتشافات معدنی در قالب طرح جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه های اجرایی (شهید مصطفی موسوی) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس احمد رضازاده افزود: این دستور طی ارسال نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور با موضوع مجوز استخدام پیمانی نخبگان در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور ابلاغ شده است.

وی ضمن اشاره به متن این دستور، گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری مبنی بر استفاده از ظرفیت های نخبگان در اداره کشور جهت اجرای آیین نامه جذب نخبگان در دستگاه های اجرایی ضوابط اجرایی این قانون به منظور تقویت توان سرمایه انسانی سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، پس از بررسی نیازها و بر اساس ماموریت های محوله و سند برنامه ریزی نیروی انسانی، در راستای تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز جذب 20 نخبه علوم زمین در دستگاه های اجرایی

صدور مجوز جذب 20 نخبه علوم زمین در دستگاه های اجرایی