مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-23ورزشي

دختری تنها و بدون مربی، پا به رکاب در جاده های یزد


دختری از شهر دوچرخه ها که از سه سال پیش وقتی برای نخستین بار دوچرخه سواری را تجربه کرد، دیگر پایش از رکاب جدا نشد و به شوق فعالیت حرفه ای به دوچرخه سواری دل بست حالا اولین و تنها دختر رکاب زن استان یزد شناخته می شود.

- ایسنا/یزد دختری از شهر دوچرخه ها که از سه سال پیش وقتی برای نخستین بار دوچرخه سواری را تجربه کرد، دیگر پایش از رکاب جدا نشد و به شوق فعالیت حرفه ای به دوچرخه سواری دل بست حالا اولین و تنها دختر رکاب زن استان یزد شناخته می شود.

فاطمه ولایتی در گفت وگو با ایسنا در خصوص مشکلات و چالش های پیش روی دوچرخه، گفت: مهم ترین مشکل پیش روی دوچرخه سواری ایران، عدم تلاش و پیگیری از سوی فدراسیون دوچرخه سواری و هـیات های استانی برای پیدا کردن تیم و اسپانسر برای دوچرخه سواران است.

وی افزود: به دلیل نبود تبلیغات و ضعف در پوشش خبری مسابقات دوچرخه سواری و همچنین عدم برگزاری اختتامیه و افتتاحیه لیگ، هیچکس حاضر به تیم داری در این رشته نمی شود و اگر هم تیمی پیدا شود، قراردادی با ورزشکار بسته نمی شود یا متعسفانه قرار داد تنها به صورت سوری و برای رفع تکلیف امضا می شود.

ولایتی گفت: هرچند که حمایت مالی از ورزشکار تنها در همین پرداخت پاداش قهرمانی و قرارداد ها خلاصه می شود، اما گاهی همین هم پرداخت نمی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختری تنها و بدون مربی، پا به رکاب در جاده های یزد

دختری تنها و بدون مربی، پا به رکاب در جاده های یزد