مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 06:302023-11-14ورزشي

جایگاه ورزشی ری باید توسعه و ارتقا یابد


شهرستان ری از گذشته در ورزش دارای جایگاه ویژه و برتر در سطح کشور برخوردار بوده که این جایگاه در مرحله اول باید حفظ و در مراحل بعدی توسعه و ارتقا یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، جلسه هم اندیشی رؤسا، نواب رییس و دبیران هیئت های ورزشی و تجلیل از ورزشکاران دارای عناوین قهرمانی در مسابقات جهانی و آسیایی شامگاه دوشنبه باحضور مهدی باب الحوائجی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در محل ساختمان اداره ورزش و جوانان ری برگزار شد.

در این دیدار که با حضور تقوایی مشاور و مدیر حوزه فرماندار، یوسف زاده رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری و دیگر مسئولین برگزار شد، فرماندار ویژه شهرستان ری در سخنانی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع ورزشکاران و قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال و مدد اهل بیت علیهم السلام توفیق شد که در چهلمین روز از آغاز خدمتگذاری بنده در قبله تهران و در جوار مضجع نورانی حضرت عبدالعظیم(ع) در خدمت شما فرزندان ورزشکار و قهرمان شهرستان ری باشم.

باب الحوائجی ادامه داد: ورزش بعنوان یک ارزش دارای وزن معنوی و معنایی بالایی است و یکی از ارکان ایجاد نشاط در جامعه است که همواره در کار، زندگی و نقش آفرینی مردم تاثیرگذار می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه ورزشی ری باید توسعه و ارتقا یابد

جایگاه ورزشی ری باید توسعه و ارتقا یابد