مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 12:202023-10-25سياسي

رییس جمهور هفته آینده به کردستان سفر می کند/ راه آهن همدان ـ سنندج افتتاح می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، - استاندار کردستان گفت: هفته آینده در استان میزبان رییس جمهور خواهیم بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد بزرگداشت مراسم یوم الله 13 آبان که در سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، به تشریح برنامه های سفر دوم ریاست جمهوری به استان پرداخت و اظهار داشت: هفته آینده میزبان حضور رییس جمهور در کردستان خواهیم بود و یقیناً این سفر نیز دستاورد های بزرگی خواهد داشت.

افتتاح راه آهن همدان ـ سنندج و پروژه های آبرسانی یکی از مطالبات 18 ساله کردستانی هاست که در این سفر به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با افتتاح پروژه های آبرسانی و بهره برداری از سد های نیمه تمام،  تا افق 1420 دغدغه آبی در استان کردستان نخواهیم داشت.

زارعی کوشا با بیان اینکه استقبال مردمی از رییس جمهور در سنندج و دو شهرستان دیگر برگزار می شود، گفت: مقرر بود که در سفر دوم 5 تا 6 هزار میلیارد تومان اعتبارات تکمیلی به استان اختصاص یابد که با پیگیری های متعدد این رقم افزایش می یابد و در سفر اعلام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور هفته آینده به کردستان سفر می کند/ راه آهن همدان ـ سنندج افتتاح می شود

رییس جمهور هفته آینده به کردستان سفر می کند/ راه آهن همدان ـ سنندج افتتاح می شود