مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 22:002023-10-25اقتصادي

پر ترددترین محور آذربایجان شرقی


مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی پرترددترین محورهای استان در هفت ماهه امسال را محور تبریز- ایلخچی با 13میلیون و 526 هزار تردد و محور ایلخچی - تبریز با 11 میلیون و 427 هزار تردد معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین بلوکی مسئول مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری  و حمل و نقل جاده ای استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اطلاعات به دست آمده از 98 دستگاه تردد شمار آنلاین  در هفت ماهه امسال در محورهای مختلف استان این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 4درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: از کل تردد ثبت شده 12 درصد مربوط به وسایل نقلیه سنگین و 88 درصد مربوط به وسائل نقلیه سبک بوده است.

بلوکی گفت: در این مدت تعداد وسیله نقلیه ورودی به استان برابر با 13میلیون و 273 هزار و تعداد وسیله نقلیه خروجی نیز برابر با 13 میلیون و 657 هزار دستگاه خودرو بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل در آمار ورودی افزایش 5 درصدی و در آمار خروجی افزایش 7درصدی را نشان می دهند.

وی پرترددترین محورهای استان در این بازه زمانی را محور تبریز- ایلخچی با 13میلیون و 526 هزار تردد و محور ایلخچی - تبریز با 11 میلیون و 427 هزار تردد معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر ترددترین محور آذربایجان شرقی

پر ترددترین محور آذربایجان شرقی