مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 13:002023-11-02حوادث

توقیف بیش از 4 تن محموله چوب قاچاق در تایباد


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی تایباد گفت: محموله به وزن 4 تن و 700 کیلوگرم چوب قاچاق در روستای استای این شهرستان کشف و توقیف شد.

- ابراهیم محمودی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تایباد اظهار کرد: به دنبال اطلاع از گزارش های مردمی مبنی بر قاچاق چوب در محور روستای استای، از توابع بخش میان ولایت تایباد، یگان حفاظت منابع طبیعی به همراه گشت پاسگاه انتظامی استای به محل اعزام شدند که منجر به کشف و توقیف محموله 4 تن و 700 کیلوگرمی چوب درخت از نوع توت شد.

وی افزود: در این رابطه 2 دستگاه خودروی نیسان وانت که حامل این محموله چوب قاچاق بودند توقیف و نیز 3 نفر متخلف دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی تایباد ادامه داد: این افراد متخلف پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند و نیز چوب های ضبط شده هم اکنون در انبار نگهداری می شوند و منتظر رای دستگاه قضا هستند.

محمودی بیان کرد: این میزان چوب قاچاق به مقصد شهرستان جغتای در شمال غرب خراسان رضوی بارگیری شده بودند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طبق قانون بهره برداری و حفاظت از جنگل ها و مراتع، تهیه چوب، هیزم و ذغال و بریدن و ریشه کن کردن درختان، نهال ها، بوته ها و خارها و درختچه های بیابانی و کویری و کوهستانی در مناطق کویری و بیابانی و همچنین در توده های جنگلی بدون موافقت کتبی ممنوع است و متخلفین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف بیش از 4 تن محموله چوب قاچاق در تایباد

توقیف بیش از 4 تن محموله چوب قاچاق در تایباد