مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 19:052023-11-09فناوري

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهرستان ساوه افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (پنجشنبه) در سفر به استان مرکزی با حضور در کانون پرورش فکری شهرستان ساوه، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز و در ادامه سفر به استان مرکزی، پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهرستان ساوه را افتتاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (پنجشنبه) در سفر به استان مرکزی با حضور در کانون پرورش فکری شهرستان ساوه، طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار های این شهرستان را افتتاح کرد.

بعد از آن زارع پور در منزل یکی از فرهنگیان شهرستان ساوه اقدام به تست سرعت اینترنت فیبرنوری کرد که سرعت 895 مگابیت بر ثانیه ثبت شد.

پروژه فیبر نوری منازل و کسب وکار های شهرستان ساوه توسط شرکت شاتل به عنوان مجری طرح این شهر در کوتاه ترین زمان ممکن به سرانجام رسید.

این پروژه با 43 کیلومتر حفاری و بیش از 100 کیلومتر فیبر کشی برای نزدیک بیش از 70 هزار خانوار ساکن شهر ساوه پوشش ایجاد کرده است.

بر این اساس تمام منازل و کسب و کار های شهر ساوه از امروز تحت پوشش شبکه فیبر نوری قرار گرفته اند و مردم این شهر می توانند از اینترنت با سرعت های تا چند صد مگابیت بر ثانیه بهره مند شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهرستان ساوه افتتاح شد

پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کار های شهرستان ساوه افتتاح شد