مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:552023-10-24بين الملل

ترامپ: بایدن با پلکان بچه ها سوار هواپیمای ریاست جمهوری می شود


دونالد ترامپ با اشاره به استفاده جو بایدن از پلکان کوتاه تر برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا به تمسخر گفت که او برای سوار شدن به این هواپیما از «پلکان مخصوص کودکان» استفاده می کند.

- دونالد ترامپ با اشاره به استفاده جو بایدن از پلکان کوتاه تر برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا به تمسخر گفت که او برای سوار شدن به این هواپیما از پلکان مخصوص کودکان استفاده می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی در تجمعی در نیوهمپشایر، مجددا جو بایدن، رییس جمهور فعلی آمریکا را به خاطر استفاده از پلکان کوتاه تر برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری آمریکا و همچنین تصاویری که او را در حال چرت زدن در ساحل نشان می دادند، به تمسخر گرفت.

به نوشته روزنامه دیلی میل، ترامپ 77 ساله در این سخنرانی موضوع افت وضعیت سلامت بایدن را که اخیرا در زمین خوردن های مکررا او نمود پیدا کرده و همچنین استفاده او از پلکان کوتاه تر برای سوار شدن به هواپیمای مخصوص ریاست جمهوری را مورد تمسخر قرار داده و گفت: جو بایدن حقه باز حتی نمی تواند از پلکانی که مخصوص بچه هاست، بالا برود.

ترامپ به این موضوع اشاره کرد که بایدن مدتهاست از استفاده از پلکان خودرویی 18 فوتی اصلی که برای ورود از درب اصلی به هو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ: بایدن با پلکان بچه ها سوار هواپیمای ریاست جمهوری می شود

ترامپ: بایدن با پلکان بچه ها سوار هواپیمای ریاست جمهوری می شود