مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-06اقتصادي

پرداخت تسهیلات 500 میلیون تومانی برای زوجین دهه شصتی


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از ارائه تسهیلات ویژه قرض الحسنه به زوج های روستایی دهه 60 خبر داد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان از ارائه تسهیلات ویژه قرض الحسنه به زوج های روستایی دهه 60 خبر داد.

فریبا ولی پور شامگاه چهاردهم آبان ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف حمایت از تشکیل، تحکیم و تعالی خانواده با تاکید بر زوجین متولد دهه 60 و نیز آموزش و مهارت افزایی تفاهم نامه ای بین این معاونت و بانک قرض الحسنه مهر ایران و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به منظور پوشش بیمه زوجین دهه شصتی ساکن روستا و اعطای تسهیلات ازدواج جوانان منعقد کرده که براساس آن تسهیلات 500 میلیونی به زوجین دهه 60 روستایی پرداخت می شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری لرستان با اشاره به اینکه این مبلغ شامل 100 میلیون تومان تسهیلات ازدواج (جدا از وام ازدواج جوانان)، 200 میلیون تومان تسهیلات خرید کالا، 200 میلیون تومان تسهیلات اشتغال است، افزود: افراد متقاضی باید ساکن روستا یا شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت باشند.

وی با اشاره به اینکه تاریخ تولد زوجین متقاضی باید از 1 فروردین 1360 تا 29 اسفند 1369 باشد، افزود: زوجین دهه ی 60 می توانند این تسهیلات را دریافت کنند که تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 500 میلیون تومانی برای زوجین دهه شصتی

پرداخت تسهیلات 500 میلیون تومانی برای زوجین دهه شصتی