مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 19:152023-10-31سياسي

225 روستای جازموریان و رودبارجنوب تا 2 ماه آینده سنددار می شود


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 9 آبان ماه در آستانه سفر رسمی رییس قوه قضاییه به استان کرمان، مسائل و مشکلات قضایی، اداری و ثبتی شهرستان های جازموریان و رودبار جنوب را مورد رسیدگی قرار داد.

- ایسنا/کرمان رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور 9 آبان ماه در آستانه سفر رسمی رییس قوه قضاییه به استان کرمان، مسائل و مشکلات قضایی، اداری و ثبتی شهرستان های جازموریان و رودبار جنوب را مورد رسیدگی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بابایی بعد از استقبال مسئولان محلی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان در گلزار شهدای این شهرستان ها، در بازدید از دادگستری به مسائل مهم قضایی این شهرستان ها پرداخت.

بابایی با حضور در جلسه شورای اداری شهرستان های جازموریان و رودبار جنوب، بعد از شنیدن گزارش فرمانداران، بخشداران و رؤسای ادارات این شهرستان ها اظهار کرد: با توجه به زیر 25 هزار نفر بودن جمعیت این شهرستان ها، موضوع فاقد سند بودن اراضی و املاک این مناطق باید فورا در کمیسیون های قانون الحاق موادی به قانون ساماندهی جهت تعیین نوع کاربری و صدور اسناد مالکیت مطرح شود.

معاون قوه قضاییه در این جلسه با بررسی موانع صدور اسناد روستایی این مناطق دستور داد تمامی روستاهای دارای طرح هادی شهرستان های جازموریان و رودبار جنوب با تأمین هزینه های لازم از سوی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

225 روستای جازموریان و رودبارجنوب تا 2 ماه آینده سنددار می شود

225 روستای جازموریان و رودبارجنوب تا 2 ماه آینده سنددار می شود