مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 13:052023-11-15سياسي

از 220 حکم قانون هوای پاک فقط 20 حکم اجرا شده است


نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 220 حکم در قانون هوای پاک آمده که باید اجرایی و عملیاتی شود، گفت: تنها 20 حکم اجرا شده و  60 حکم نصفه و نیمه انجام شده و 140 حکم اصلا اجرا نشده، - ایسنا/البرز نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 220 حکم در قانون هوای پاک آمده که باید اجرایی و عملیاتی شود، گفت: تنها 20 حکم اجرا شده و  60 حکم نصفه و نیمه انجام شده و 140 حکم اصلا اجرا نشده، با این روند چه هوای پاک و محیط سالمی را می خواهیم برای مردم فراهم کنیم؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا عباسی روز چهارشنبه 24 آبان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با اشاره به اینکه از 165 میلیون هکتار اراضی در کل کشور حدود 18 میلیون هکتار قابل کشاورزی است، اظهار کرد: حدود 70 درصد از تولید غذایی ما را اراضی درجه یک و دو تشکیل می دهند، اما متاسفانه هیچ توجهی به این دو اراضی نمی شود.

وی با اشاره به اینکه هر اتفاقی رخ می دهد ابتدا اراضی درجه یک و دو تخریب می شود، افزود: سند آمایشی یک سند فانتزی نیست و باید به آن توجه ویژه شود.

نایب رییس کمیسیون کشاورزی مجلس با اشاره به اینکه امنیت غذایی موضوع اصلی کشور محسوب می شود، گفت: متاسفانه این مهم موضوع درجه چندم قرار گرفته و ساخت مسکن و صنعت و سایر موضوعات مسئله درجه یک کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از 220 حکم قانون هوای پاک فقط 20 حکم اجرا شده است

از 220 حکم قانون هوای پاک فقط 20 حکم اجرا شده است