مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-01اجتماعي

تاثیرگذاری رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بر بازارکار با مدیریت یکپارچه


دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وجود مدیریت یکپارچه، منسجم و متناسب با نیاز بازار کار و جامعه می تواند تاثیرگذاری رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را دو چندان کند.

- دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش گفت: وجود مدیریت یکپارچه، منسجم و متناسب با نیاز بازار کار و جامعه می تواند تاثیرگذاری رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش را دو چندان کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود امانی طهرانی در سیصد و ششمین کمیسیون برنامه های درسی و تربیتی اظهار کرد: یکی از عرصه هایی که نیازمند فکر و ایده تازه است همین رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش هستند که باید ساز وکار و راهکار اصولی و منطقی برای آنها طراحی شود.

وی افزود: فضای آموزش و پرورش و اقبال عمومی نسبت به رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، لزوم فراهم آوردن امکانات، تجهیزات و زیرساخت های لازم برای آنها باعث سنگین تر شدن مسئولیت آموزش و پرورش و به تبع آن آشکار شدن برخی از محدودیت های این حوزه از جمله هزینه های زیاد برخی از امکانات و ابزارهای آموزشی و.

خواهد شد.

امانی اضافه کرد: همه اینها نشان می دهد باید یک راهکار منسجم، منعطف و دارای شمولیت بیشتر برای این رشته ها طراحی و اجرایی شود.

مدیریت یک پارچه به این رشته ها فرصت رشد و شکوفایی بیشتری می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیرگذاری رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بر بازارکار با مدیریت یکپارچه

تاثیرگذاری رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش بر بازارکار با مدیریت یکپارچه