مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-11سياسي

درباره شهیدی که رویای ساخت هلی کوپتر داشت


شهید «علی تاج احمدی» شهید اهل هنر و فرهنگ متولد 20 آبان 1343 در قزوین است؛ او که به عنوان پاسدار در جبهه حضور داشت 23 اردیبهشت 1362 در پاسگاه زید عراق شهید شد.

- ایسنا/قزوین شهید علی تاج احمدی شهید اهل هنر و فرهنگ متولد 20 آبان 1343 در قزوین است؛ او که به عنوان پاسدار در جبهه حضور داشت 23 اردیبهشت 1362 در پاسگاه زید عراق شهید شد.

تاج احمدی یکی از شهدای هنرمند و اهل فرهنگ قزوین است که مسئولیت نقاشی تصاویر شهدا بر روی بوم برای مراسم تشییع و تدفین آن ها را برعهده داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهدا دلیر مردانی هستند که از جان شیرین خود در راه حفظ وطن گذشته اند، امروزه با توجه به تهاجم همه جانبه دشمن، ثبت و ضبط خاطرات، سیره و منش شهدا امری ضروری است چراکه خاطرات شهدا گنجینه هایی ارزشمند برای انتقال مفاهیم از خود گذشتگی و ایثار به نسل های بعدی است.

در همین راستا میزگردی با حضور زهرا تاج احمدی خواهر شهید و محمدعلی حضرتی، دوست و همرزم شهید علی تاج احمدی جهت بازگوی خاطرات این شهید در ایسنا برگزار شد.

بیشترین مواجه عاطفی را من با علی داشتم زهرا تاج احمدی در این میزگرد اظهار کرد: در خانواده 8 فرزند بودیم و علی فرزند پنجم و متولد سال 1343 است، من و خواهرم مینو بیشترین مواجه عاطفی را با برادرمان علی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درباره شهیدی که رویای ساخت هلی کوپتر داشت

درباره شهیدی که رویای ساخت هلی کوپتر داشت