مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-28سياسي

آموزش پیش از ازدواج نیازمند افراد متخصص است


نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی به عنوان مربیان آموزش پیش از ازدواج تربیت شوند و از ورود افراد غیرمتخصص به این حوزه جلوگیری شود .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی عصر امروز در شورای فرهنگ عمومی اظهار کرد: نیاز مشاوره پیش از ازدواج در خانواده ها فرهنگ سازی شود و خانواده ها قبل از ازدواج فرزندان به این موضوع مهم اهمیت دهند.

وی گفت: انتخاب نامناسب از عوامل اصلی طلاق است و این موضوع می تواند بستر ایجاد طلاق باشد و مجموعه های مختلفی در حوزه مشاوره در حال تلاش هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: مراکز مشاوره برای اثرگذاری بیشتر نیاز به حمایت دارند و جوانان نیز باید بدانند ازدواج نیاز به آموزش دارد و زوجین باید یکدیگر را بشناسند.

وی گفت: افرادی به عنوان مربیان آموزش پیش از ازدواج باید تربیت شوند و از ورود افراد غیرمتخصص به این حوزه جلوگیری شود .

استاندار همدان نیز گفت: نقش بی بدیل زن ایرانی اسلامی باید در فیلم ها تبیین شود، خصوصاً نقش ویژه مرحوم خانم دباغ به عنوان یک زن آزادی خواه در سال های پیش و پس از انقلاب برای نسل های آینده ترسیم شود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: رویکرد فیلم ها و فیلمنامه ها باید عمق فرهنگ ایثار و شهادت را منعکس کند و نقش مؤثر طیف گسترده ای از رزمندگان هشت سال دف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش پیش از ازدواج نیازمند افراد متخصص است

آموزش پیش از ازدواج نیازمند افراد متخصص است